Morris näsa.

Hej. Kom hem från Kalmar för en stund sen. Vi var på Ikea,City Gross,Jysk och Rusta. Och innan vi var i kalmar var vi på öland. kollade på skor. Köpte ett par skor som jag ska ha på skolavslutningen :) Så fort jag tar en bild på dom ska ni få se dom. Linnéa ska sova här ikväll,det blir väl robinsson och godis. Mysigt! Underbart väder så ska nog gå ut och ta lite kort. Nu får man sådan insiration till att ta en massa fina kort. Vårt körsbärsträd står i blomm och är hur vackert som helst. La ut en bild på den lite längre ner i ett inlägg. Ska försöka ta fler kort på det. Men min kamera är lite lustig.
På engelska och så piper den hela tiden. Men ska försöka ändå. Så fort jag är på den andra datorn ska ni få se lite bilder som jag tog igår med Amandas kamera! Tog en jättesöt bild på Morris idag med min mobil som jag ska lägga upp här nedanför. Hans näsa ser jättestor ut :p Vi ska beställa pizza senare till mat. Mums! Ska börja med collaget av bilder från sommaren alldeles strax.

Lägger upp det när det är klart! Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0