Pizza,Sommar

Nu har jag precis ätit och sitter på trappan med laptopen. Morris sitter bredvid mig och njuter i solen.  Den som inte älskar det här vädret är ju dum i huvudet. Känns verkligen som att sommaren är påväg. Snart är det juni och dags för ännu en sommar som ska bli bättre än 2008. När vi var på Öland såg jag Öland Djurparks skylten. Och då saknade jag det så himla mycket. Sa till mamma bara vi måste åka till Ölands DJurpark detta året igen. Och då följer Bea och Linnéa med också. Hon bara ja. Nu längtar jag så himla mycket till sommaren. Jag hatar verkligen vintern,men som tur är så är den redan förgången. Jag hoppas ni har haft en bra dag och har tillbringat den ute. Jag har tillbringat den i affärer men det är också roligt. På Öland var det lite kallt,det ligger ju vid kusten så. Men det var svaga friska sommarfläktar. Jag kan ju prata om sommaren hur mycket som helst. I sommar ska jag till Öland,vara med Bea & Linnéa. Sova över med dom.
Grilla,bada,sola och kanske grönan om vi vinner. Något med familjen kanske? Shoppa. En massa saker. Och ibland bara vara hemma och ta det lugnt med kompisar. Fast jag vill helst hitta på något varje dag/kväll. Det är så mysigt att typ vara ute på kvällarna och cykla runt,äta glass,bara prata med sina kompisar. Det är underbart att bara kunna gå ut utan jacka,skor. Man kan liksom gå ut i bara shorts & linne. Helt underbart. Haha nu ser grannen mig när jag sitter här på trappan :p pinsamt. hukar mig ner bakom datorn, shuu. nu gick han :p  Man kan ju inte precis säga att jag bor i ett tyst område. Hundar skäller,barn skriker,föräldrar skriker på sina barn,motorcyklar,dom skakar tvätt. Ja allt möjligt men det är mysigt! :p Oj. Nu blev det ett väldigt långt inlägg om typ bara sommaren! :p

/Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0