Duschat,

Hej. Nu har jag duschat och sitter och lyssnar på en jättefin låt.<3 Tears in heaven. Så sjukt fin. :')
Idag var jag i skolan,sen dansade jag. Men det var typ konsert så vi var i lokalen och dansade. Detlef skjutsade oss i hans bil. :) Det var roligt. Men Johanna filmade när vi övade. Och sen sa hon att hon ska visa upp det på uppvisningen.
Vad vi ska ha på oss på uppvisningen blir en överraskning för er som kommer! :) Hon sa att det är den sista maj.
Men återkommer när jag vet exakt! Ska se lite på tv sen och mysa ner mig i soffan med macka och dricka. Imorgon är det äntligen fredag och jag ska ta det lugnt i helgen. Mamma & dom ska till Lillsjödal på lördag,hela dagen typ. Så vill någon komma & hitta på något? Kanske Linnéa..(a' haha jag & samuel hade roligt idag när vi väntade vid matsalen. :P
Jag vann över honom på nåd och så körde vi en sak vi gjorde på musiken. Kul. Imorgon åker ju även Bea till Helsingborg! Ha det bra!<3 Kommer sakna dig..<3 Men nu ska jag inte skriva mer.Skriver kanske senare!

Kramar / Emma


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar; Jag kommer sakna dig min älskade sötnöt! <3 :)

2009-05-08 @ 11:30:35
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0