Z610i

Grattis till pappa som fyller 57 år idag! :)

Hej! Nu har jag min gamla mobil,där har jag bilder ifrån rix fm i somras. Men dom på E.M.D. är suddiga för dom var ju aldrig stilla. :P Men i sommar ska jag ta ännu fler! Med min kamera!<3 Längtar!! :)
I ett inlägg efter det här kommer en bdel bilder jag har tagit med den mobilen,men dom är inte så jättebra. Det är bara 2.0 megapixel. Min gamla är ju en Sony Ericsson Z610i. :) Rosa. Den är fin o ganska bra faktiskt! (: 

Kramar / Emma


Min gamla mobil! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sällan Ställan att man saknar bea!!! tyvärr kommer hon hem idag!

2009-05-10 @ 08:25:03
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0